Ford Fiesta: Супермини на годината

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 10 March 2018 11:35 >

Оли Кю, BBC TopGear

В малко разхвърляния и случаен свят на 2017 г. намираме нещо наистина удовлетворително във факта, че Ford Fiesta е добър автомобил. Това е като островче на сигурността. Но това не е разбиваща нормите иновативна кола. По пътищата вече има много такива, може дори да не сте ги забелязали. Това са все едно бърканите яйца на автомобилния свят – достъпни, не особено сложни, но страшно добри, когато са направени както трябва. Скромни, но истински.

Вероятно най-добре продаващата се кола в Британия за новата година трябваше да е базирана на старата Fiesta, която ни служи от 2007 г. до 2016 г. и беше, да, правилно предположихте, най-добре продаващият се автомобил на целия Албион през по-голямата част от това време.

Простено ви е, ако смятате, че LED освежаването й беше предприето, за да може счетоводителите да са щастливи, докато подлъгват доверчивите. Но освен това Ford разпъна каросерията за повече вътрешно пространство, преработи цялото окачване, сложи по-големи колела и спирачки и разшири стъпката. И, вярно е, пипна съвсем леко дизайна.

Гениалното в осмото поколение на Fiesta и причината да е любимото супермини на TopGear, е запазването на всичко, което харесвахме в старата версия (добро, но великодушно управление, силни двигатели) и поправи онова, за което ние, а и собствениците, мърморехме (тясно пространство, толкова остаряло приборно табло, че изглеждаше като от Thunderbird и 8-битова инфотейнмънт система).

Така че сега стоите в по-ниско кресло, а всичко, което докосвате, е с по-високо качество. Не се умилкваме и за таблото. Сензорният екран е стандарт при всяка версия над базовата Style за 13 хиляди паунда и привлича внимание с отчетливата си реакция и добрата изчистена графика. Най-после. Та ако искате Apple CarPlay или Google Maps навигация, автомобилът ви го показва точно на линията на очите. Ford можеше да се концентрира само върху това и да зареже другите скици, но управлението на парното и на обдухването също е подобрено. Приборите пък са по-рационални. Вниманието към детайла е оправило всичко, което не беше непоправимо сбъркано в малкия Ford.

Всички инженерни промени имат горе-долу един и същ ефект – подобряват поведението на автомобила на пътя, возията, правят го по-фин и като цяло по-зрял. Поведение на голям автомобил, но с пъргавината и баланса на малък Ford с ултра игриви двигатели и чудно подбрани трансмисии. Перфектната основа за един превъзходен хот хеч Fiesta ST (чакаме го през 2018 г.), но и отлично супермини, с което да си изкарате книжка, да ходите на пазар и да превозите повече хора, отколкото с който и да е друг автомобил тази година.

Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ