Уважаеми читатели,
Извънредната ситуация с разпространението на заразата от коронавируса Covid-19 принуждава всички бизнеси да прибягват до извънредни мерки, променяйки в движение организацията на работа, производствените планове, ритмичността на дейността си. Това важи и за медиите, акцент за които стана своевременното информиране на читателите им за развитието на епидемията и предприеманите мерки.
Затова, докато са в сила мерките, свързани с извънредното положение в страната, списание "Икономист" ще излиза на две седмици, а екипът на хартиеното издание ще се включи още по-активно в информирането за всичко, което си струва да знаете, чрез сайта на "Икономист" -
www.iconomist.bg.
Пак там ще намирате актуални разработки на журналистите по важни за бизнеса и обществото теми, защото пандемията от коронавируса е само епизод, макар и труден, от живота ни, който продължава.
Вярваме, че в тази ситуация българските компании имат мъдростта и силата да реагират по най-добрия за тях и за цялото общество начин, и те го показват. В този момент особено важно е навременното и ефективно изразходване на парите на данъкоплатците от бюджета, което е основната задача на правителството. "Икономист" ще продължи да информира и коментира всички основни теми, свързани с българската икономика – както на страниците на списанието, така и на сайта
iconomist.bg.
Абонатите на "Икономист" ще бъдат компенсирани за времето, през което периодичността на изданието се променя, със съответното удължаване на абонаментния им план.
Красимира Георгиева, главен редактор