Как да се отървем от досадните реклами в сайтовете

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 23 November 2014 03:14 >
Как да се отървем от досадните реклами в сайтовете

В мълчаливо потвърждение на факта, че онлайн рекламите са наистина ужасни, в четвъртък "Гугъл" обяви нов "експеримент", който срещу месечна такса ще позволи на потребителите да скрият рекламите на някои от любимите си уеб сайтове.

Програмата, наречена "Сътрудник", е доста лесна.

Стъпка 1: Плащате между $ 1 и $ 3, за да блокирате реклами в сайтове като Mashable, The Onion и Urban Dictionary.

Стъпка 2: Влизате в тези сайтове и виждате пикселизирана кутия или благодарствено послание, където обикновено стои рекламата.

Стъпка 3: Наслаждавате се на по-чистото, по-щастливо и по-малко разсейващо уеб-сърфиране, докато се радвате от удовлетворението, че вие сте "подпомогнали директно хората, които създават най-посещаваните от вас сайтове всеки ден".

Стартирането на "Сътрудник" не е особено изненадващо предвид факта, че уеб рекламите са почти всеобщо признати като най-големия естетически бич на интернет. Потребителите се зарадваха, когато един от рекламните сървъри на "Гугъл" блокира временно в началото на ноември като вследствие на това рекламите изчезнаха от редица големи сайтове. А когато банер рекламата отпразнува своята 20-та годишнина на 27 октомври, изобретателят на жанра Джо Маккембли подозрително отсъстваше от тържествата. Откакто той направи първия рекламен банер за Wired през 1994 г., Маккембли заяви, че индустрията е преминала в нещо грозно и евтино.

И все пак, докато някой не намери начин да се замени индустрията за 46 млрд. щатски долара с нещо по-привлекателно (и толкова печелившо), рекламните банери безспорно ще останат. Има "експерименти", разбира се: програмата „Сътрудник” на "Гугъл", програми за членство, както и последното, страхотно завръщане към платените сайтове, които понякога се допълват, а понякога заемат мястото на рекламите.

И все пак, най-сигурният начин да премахнем рекламите в сайтовете е чрез стария, доказан метод: да се блокират рекламите чрез приложението. Предимствата включват факта, че той вече съществува, както и че е безплатен.

Приложения  като Adblock обаче няма да ви оставят с топлото усещане, че сте допринесли за стабилността на уеб икономиката.

Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ