Кампания за AI и хората спечели първо място в годишните награди за Employer branding на b2b media

Yettel бе отличен и в категорията „Многообразие и приобщаване“ за цялостния си подход към темата

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 18 February 2025 12:37 >
Кампания за AI и хората спечели първо място в годишните награди за Employer branding на b2b media
Съдържание от Yettel

Кампанията на Yettel „Супер хора. Супер технологии“ спечели първо място в категорията Employer branding проект на годишните награди Employer Branding Awards 2025, организирани от b2b Media.

Миналата година телекомът преобрази свои служители с помощта на изкуствения интелект. Заедно с творческата агенция guts&brainsDDB, от компанията създадоха дигитални аватари на 35 свои служители с AI-базирано приложение. Техните образи станаха основа на рекламната визия, а креативната концепция даде и слогана на кампанията – „Супер хора. Супер технологии“.

По този начин Yettel насочи вниманието към всички свои над 1900 служители, които стоят зад успеха на компанията и които ежедневно работят с най-новите технологии, участват в тяхното разработване и се развиват заедно с тях. Рекламната кампания се разгърна в различни канали, като достигна до над 2 милиона души.

Впоследствие Yettel я надгради, като стартира и подкаст поредица в Youtube под надслов „Супер хора. Супер подкаст“. В четири епизода служители на телекома дискутираха актуални работодателски теми като изкуствения интелект, различните поколения на работното място и др.

Yettel бе отличен и в категорията „Многообразие и приобщаване“ за дългогодишната си програма „Рамо до рамо“ и обученията си по неосъзнати предразсъдъци.

През изминалата година „Рамо до рамо“ отбеляза своята десета годишнина. Програмата подкрепя професионалното развитие и социалната интеграция на хората с увреждания, като в рамките на две години участниците работят по конкретен проект в избрана от тях област, минават през специализирано обучение и стават пълноправна част от екипа. От старта на програмата през 2015 г. досега в нея са участвали общо 40 души, част от които продължават развитието си в Yettel и след нейното приключване.

Като част от политиките си за многообразие, равнопоставеност и приобщаване, Yettel провежда и вътрешни обучения по темата за неосъзнатите предразсъдъци. Към момента 100% от HR екипа и висшия мениджмънт, както и 90% от всички ръководители са минали през подобни обучения. Целта им не е да премахнат предразсъдъците, а да помогнат на служителите да ги осъзнаят, за да не позволяват да влияят неблагоприятно върху решенията, които взимат. 
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ