Три компании и една неправителствена организация оглавиха класацията "Най-ефективен рекламодател" на Effie България
Effie® България обяви победителите в своето седемнадесето издание. На бляскавата гала церемония снощи агенция Noble Graphics спечели три златни и една сребърна награда и стана „Най-ефективна агенция“. Отличието е пето поредно за агенцията.
В класацията на второ място застана агенция guts&brainsDDB, а третото място се заема от Saatchi&Saatchi и Switch Productions.
На върха на класацията „Най-ефективен рекламодател“ застанаха три компании и една неправителствена организация – Carlsberg Bulgaria, Обединена млечна компания, Перно Рикар България и Фондация „Документалисти“.
Като „Най-ефективна търговска марка“ бяха обявени три бранда - Malfi Gin, Пиринско и Фондация „Документалисти“.
На церемонията, водена от Десислава Минчева-Раул, кореспондент на bTV за европейските институции и във Франция, бяха връчени общо 3 златни, 6 сребърни и 6 бронзови награди.
Пълен списък на победителите в Effie Awards България 2024 можете да разгледате тук. Конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group и bTV Radio Group – генерални медийни партньори, и Visa – златен спонсор.
Наградите Effie са известни сред рекламодателите и агенциите в световен мащаб като най-изявеното признание в бранша и награждават всички форми на маркетингови активности, които допринасят за успеха на търговските марки.
За повече от 50 години, след създаването на наградите, спечелването на Effie се превърна в световен символ на постижение. Днес Effie празнува ефективността с програми по цял свят, като награждава идеите, които работят.
В тазгодишното издание на конкурса Effie България участваха комуникационни агенции и рекламодатели с кампании, създадени за България и реализирани на българския пазар в периода 1 януари 2023 – 31 август 2024 година. Победителите бяха определени от жури, съставено от 22 професионалисти с богат опит в различни сфери на индустрията.
...