Олимпийските игри са повишили потребителските разходи в Париж и другите градове-домакини

Според Visa Великобритания ее начело с ръст на разходите с 42% на годишна база

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 12 August 2024 17:57 >
Олимпийските игри са повишили потребителските разходи в Париж и другите градове-домакини
Visa, официален партньор на Олимпийските и Параолимпийските игри, публикува допълнителни данни, които разкриват положителното въздействие на Париж 2024 върху туризма и потребителските разходи във Франция. През първата седмица на Олимпийските игри Париж не само е привлякъл 42% повече картодържатели на Visa, отколкото през същия период на 2023 г., но и в други градове, в които се провеждат събития от Олимпийските игри, се наблюдава значително увеличение на посетителите и потребителските разходи, особено сред феновете, които са присъствали на състезанията, показват данните.

Париж утвърждава своята лидерска позиция като глобална дестинация, но другите градове-домакини на Париж 2024 също отчитат икономически ползи от Олимпийските игри: Лил отбеляза 188% увеличение на посетителите, Сент-Етиен - 150%, а Марсилия - 48%.  На притежателите на карти Visa от САЩ се пада най-големият дял посетители от която и да е държава с ръст от 72% на годишна база, следвани от Латинска Америка и Карибите (+62%) и Азиатско-Тихоокеанския регион (+57%).  До Франция са пътували и повече притежатели на карти Visa от Европа, например от Великобритания (+53%) и Германия (+53%).

Основни модели на потребителските разходи показват, че картодържателите на Visa са похарчили в Париж повече, отколкото през предходната година, като Великобритания е начело с ръст на разходите на годишна база от 42%, следвана от Латинска Америка и Карибите (+34%) и САЩ (+32%). Също така притежателите на карти Visa, които са присъствали на състезанията в Париж 2024, са похарчили с 20% повече от тези, които не са присъствали, като 39% от европейските фенове (без Франция) са похарчили по-големи суми. А най-значителното увеличение на разходите в Париж на годишна база се наблюдава в ресторантите (+49%).

"Нашите данни показват, че домакинството на Олимпийските игри е дало тласък на парижката икономика. Париж неизменно е един от най-посещаваните градове в света, но съм сигурна, че невероятното преживяване да бъдеш там по време на Олимпийските игри или да наблюдаваш дистанционно събитията, организирани на многобройните емблематични места в града, ще привлече още повече посетители през следващите години. Щастливи сме, че изиграхме своята роля за превръщането на Олимпийските игри в Париж през 2024 г. в едно наистина незабравимо преживяване," каза Шарлот Хог, главен изпълнителен директор на Visa Европа.
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ