SOFTONE представя две нови HR решения

SOFTONE HRMS и SOFTONE myWorkplace засилват дигиталната трансформация в управлението на човешките ресурси

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 26 July 2024 15:08 >
SOFTONE представя две нови HR решения
SOFTONE Bulgaria представя своите нови решения SOFTONE HRMS и SOFTONE myWorkplace, съобщи компанията. Новите инструменти обуславят ефективността на работното място и ангажираността на служителите, превръщайки дигиталната трансформация в безпроблемен процес за всеки бизнес, независимо от неговия размер и вид индустрията. 

SOFTONE HRMS е система за управление на човешките ресурси, която заедно със SOFTONE myWorkplace предлагат цялостни решения за справяне с предизвикателствата на съвременния HR мениджмънт. Тези платформи рационализират комуникацията, позволяват достъп до данни в реално време и автоматизират процесите, като значително повишават цялостната ефективност. Чрез автоматизиране на рутинните задачи, те намаляват административната тежест, позволявайки на служителите да обработват заявките си по електронен път и свеждат до минимум необходимостта от директна намеса на отдел „Човешки ресурси“.

SOFTONE HRMS гарантира, че отделите по човешки ресурси имат сигурен и незабавен достъп до точна информация, като им дава възможност бързо да вземат информирани решения. Платформата предлага 24/7 работа на всяко устройство, включително компютри, таблети и мобилни телефони, като гарантира, че HR функционалностите са винаги достъпни. SOFTONE HRMS включва интегрирано работно досие за цялостно управление на данни, квалификации, умения и представяне на всеки служител. Системата подпомага всички видове оценки на ефективността и процеси по получаване на обратна връзка, както и  проследяване в реално време на заявките за различни видове отсъствия и одобренията. Освен това SOFTONE HRMS предоставя подробно проследяване на програми за обучение, семинари и задължителни дати за преквалификация, както и инструменти за управление на набирането на персонал за ускоряване на процесите на наемане. Иновативните облачни решения осигуряват мобилност и лесна интеграция с други приложения.

SOFTONE myWorkplace е съвременна платформа за ангажиране на служителите, която предлага актуализации в реално време за фирмени новини, политики и индивидуални задачи. Той осигурява директен достъп до работните графици, позволявайки на служителите да ги преглеждат и управляват директно. Автоматизираните известия улесняват безпроблемната комуникация, като гарантират, че служителите винаги са информирани за важни актуализации. Платформата включва и self-service функционалности за служителите, които им позволяват да обработват заявки по електронен път и намаляват административното натоварване на отделите по човешки ресурси.

Интеграцията между SOFTONE HRMS и SOFTONE myWorkplace предоставя унифицирана платформа за управление на човешките ресурси и ангажираност на служителите, автоматизиране на задачи като заявки за отпуск, проследяване на присъствието и актуализации на заплатите, което води до повишена ефективност. Достъпът до данни в реално време дава възможност на мениджърите да използват различни метрики, за взимане на информирани решения, докато гъвкавите модели на работа поддържат дистанционно и адаптивно планиране. Тези решения насърчават непрекъснатата обратна връзка и оценка, както и растежа и развитието на служителите, а тяхната мащабируемост гарантира лесно внедряване и разширяване.
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ