Heineken създаде уникално преживяване за заклетите футболни фенове със събитието „11 метра до Лондон“

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 22 May 2024 11:41 >
Heineken създаде уникално преживяване за заклетите футболни фенове със събитието „11 метра до Лондон“
Heineken организира неповторимо изживяване за футболните фенове със събитието си „11 метра до Лондон“. На националния стадион "Васил Левски" световноизвестният полски вратар Йежи Дудек премери сили с 80 истински заклети фена на футбола, които имаха шанса да изпълнят дузпа срещу него, както и възможност един от тях да спечели двоен билет за финала на UEFA Champion League в Лондон.

Heineken покани заклетите фенове на марката и футбола, навършили пълнолетие, да се включат в онлайн игра, като 80 от участниците, отговорили правилно на поне 7 от въпросите, бяха изтеглени на случаен принцип и имаха възможност да бият 11-метрови наказателни удари срещу Йежи Дудек на 19 май на националния стадион.

Димитър Бербатов, който също се присъедини към събитието, влезе в ролята на „треньор“ на атакуващите вратата на Дудек. 

Кулминацията на събитието беше томболата измежду отбелязалите гол на Дудек, които се „състезаваха“ за един билет за двама за финала на UEFA Champions League на стадион Уембли в Лондон на 1 юни 2024 г.

Изненадите на популярната марка бира продължават, защото жребий определи други 50, участвали в онлайн играта, които си спечелиха по един билет за двама за специална прожекция на финала в София.

Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ