Henkel с ръст във финансовите си резултати за първо тримесечие
Карстен Кнобел, главен изпълнителен директор на Henkel.
През първото тримесечие на 2024 г. групата Henkel постигна продажби на стойност около 5,3 млрд. евро и генерира силен органичен ръст на продажбите от 3,0%. Увеличението се дължи на положително развитие на цените и в двете бизнес подразделения на компанията. Развитието при обемите на ниво група, което все още изпитва влиянието на мерките по портфолиото в бизнес подразделението „Потребителски марки“, показа по-нататъшно последователно повишение в сравнение с четвъртото тримесечие на 2023 г. В номинално изражение продажбите са намалели с -5,2% спрямо съответното тримесечие на миналата година – основно поради продажбата на бизнеса в Русия и отрицателния ефект от валутните разлики.
„Отбелязахме много добро начало на годината. Освен това успяхме да приключим с придобиването на Seal for Life Industries и Vidal Sassoon в Китай по-бързо от очакваното и по този начин допълнително ще утвърдим своето бизнес представяне“, посочи Карстен Кнобел, главен изпълнителен директор на Henkel. „В светлината на тези резултати миналата седмица повишихме значително прогнозите си за продажбите и печалбата за 2024 г. Това демонстрира наличието на ясна стратегия, която следваме стриктно. Изпълняваме обещанията си и сме на прав път към устойчив растеж.“
Перспективи пред Henkel Group
За текущата година Henkel очаква органичен ръст на продажбите от 2,5 до 4,5%. За „Лепилни технологии“ се очаква органичен ръст на продажбите в диапазона от 2,0 до 4,0%. За „Потребителски марки“ очакванията са за органично увеличение на продажбите от 3,0 до 5,0%.
Абонирай се!
Абонамент за списание BGlobal може да заявите:-във фирма &bd...