HR FACTOR: Хората, които правят разликата

Какво може да прочетете в специалното издание на BGLOBAL, първото за 2024 г.

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 06 February 2024 09:29 >
HR FACTOR: Хората, които правят разликата
Кое прави едни компании по-успешни от останалите? Идея, екип, бизнес модел … Може да се изброява още, но каквото и да се добави, един фактор остава константен – човекът и неговият талант. Предприемачът, който ражда идеята. Мениджърът, който направлява и вдъхновява. Хората в екипа - сърцето на машината.
Човешкият фактор винаги е бил

най-важният фактор в бизнеса,

но далеч не винаги е бил оценяван като такъв. Новите поколения го поставиха там, където му е мястото – в центъра. Промениха целите и политиките на собственици и акционери, добавяйки етична мотивация към печалбата като крайна цел. Промениха стратегиите и политиките на работодателите към служителите. Но и увеличиха още повече значението на личната отговорност – да се образоваш, да не спираш да се развиваш, да се адаптираш…
Как го правят най-добрите и какво ги мотивира – за това разказваме в първия брой на BGlobal за 2024 година. В него може да прочетете какво мислят двама професионалисти – психотерапевтът Мадлен Алгафари и старши вицепрезидентът на „Дънди Прешъс Металс“ Илия Гърков – за важните хора в живота и в работата, за взаимоотношенията и за отговорността на лидера в създаването на успешен екип.
Говорим за екипите, победите и пътя напред с

успешни предприемачи

- Дарина Стоянова (Престиж 96), Димитър Цоцорков („Асарел Медет“), Елена Маринова („Мусала Софт“), Рени Миткова (ЕОС Матрикс), Румяна Босева (ARS Bulgaria).
Показваме модели на успешни компании и успешни екипи – „Акспо България“, „Кока Кола ХБК България“, „Лидл България“, „Монделийз Интернешънъл“, А1, „Филип Морис България“, УниКредит Булбанк, Schwarz IT България.
Срещаме ви с един млад и нахъсан отбор, който изгражда ноу-хау в новата посока на развитие на бизнеса в ЕС - екипът „Устойчивост“ на „Аурубис България“.
За създаването на екипи и налагането на

работодателската марка

сме анкетирали мениджъри и професионалистите на терен от компании като „Аксенчър България“, Digitall, „Ендава“, Experian България, „Кауфланд“, „ВСК Кентавър“, „Холсим България“, „Хюлет Пакард Ентърпрайз“ и др.
За новите лидери и новите тенденции в създаването на успешни екипи и развитието на успешни брандове разказват нашите автори – Александър Христов, Гергана Иванова, Ирена Соколова, Катя Димитрова, Любомир Аламанов, Милва Караджова, Милена Атанасова, Петя Кондакова, Светлана Савова
Представяме мотивите и очакванията на

младите на пазара на труда

– и на още по-младите, които тепърва навлизат на него.
Започваме годината с това специално издание за Човешкия фактор неслучайно. „Най-важното е да направим най-важното най-важно“, е казал американският педагог и бизнесмен Стивън Кови. Най-важното са хората, които правят разликата – като предприемачи, като професионалисти, като създатели. 
Приятно четене!

Можете да закупите списанието в павилионите на Inmedio, големите вериги бензиностанции, търговските вериги "Фантастико", "Кауфланд", "Билла" и др.
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ