HR FACTOR: Хората, които правят разликата
Какво може да прочетете в специалното издание на BGLOBAL, първото за 2024 г.
Кое прави едни компании по-успешни от останалите? Идея, екип, бизнес модел … Може да се изброява още, но каквото и да се добави, един фактор остава константен – човекът и неговият талант. Предприемачът, който ражда идеята. Мениджърът, който направлява и вдъхновява. Хората в екипа - сърцето на машината.
Човешкият фактор винаги е бил
най-важният фактор в бизнеса,
но далеч не винаги е бил оценяван като такъв. Новите поколения го поставиха там, където му е мястото – в центъра. Промениха целите и политиките на собственици и акционери, добавяйки етична мотивация към печалбата като крайна цел. Промениха стратегиите и политиките на работодателите към служителите. Но и увеличиха още повече значението на личната отговорност – да се образоваш, да не спираш да се развиваш, да се адаптираш…
Как го правят най-добрите и какво ги мотивира – за това разказваме в първия брой на BGlobal за 2024 година. В него може да прочетете какво мислят двама професионалисти – психотерапевтът Мадлен Алгафари и старши вицепрезидентът на „Дънди Прешъс Металс“ Илия Гърков – за важните хора в живота и в работата, за взаимоотношенията и за отговорността на лидера в създаването на успешен екип.
Говорим за екипите, победите и пътя напред с
успешни предприемачи
- Дарина Стоянова (Престиж 96), Димитър Цоцорков („Асарел Медет“), Елена Маринова („Мусала Софт“), Рени Миткова (ЕОС Матрикс), Румяна Босева (ARS Bulgaria).
Показваме модели на успешни компании и успешни екипи – „Акспо България“, „Кока Кола ХБК България“, „Лидл България“, „Монделийз Интернешънъл“, А1, „Филип Морис България“, УниКредит Булбанк, Schwarz IT България.
Срещаме ви с един млад и нахъсан отбор, който изгражда ноу-хау в новата посока на развитие на бизнеса в ЕС - екипът „Устойчивост“ на „Аурубис България“.
За създаването на екипи и налагането на
работодателската марка
сме анкетирали мениджъри и професионалистите на терен от компании като „Аксенчър България“, Digitall, „Ендава“, Experian България, „Кауфланд“, „ВСК Кентавър“, „Холсим България“, „Хюлет Пакард Ентърпрайз“ и др.
За новите лидери и новите тенденции в създаването на успешни екипи и развитието на успешни брандове разказват нашите автори – Александър Христов, Гергана Иванова, Ирена Соколова, Катя Димитрова, Любомир Аламанов, Милва Караджова, Милена Атанасова, Петя Кондакова, Светлана Савова…
Представяме мотивите и очакванията на
младите на пазара на труда
– и на още по-младите, които тепърва навлизат на него.
Започваме годината с това специално издание за Човешкия фактор неслучайно. „Най-важното е да направим най-важното най-важно“, е казал американският педагог и бизнесмен Стивън Кови. Най-важното са хората, които правят разликата – като предприемачи, като професионалисти, като създатели.
Приятно четене!
Можете да закупите списанието в павилионите на Inmedio, големите вериги бензиностанции, търговските вериги "Фантастико", "Кауфланд", "Билла" и др.
Абонирай се!
Абонамент за списание BGlobal може да заявите:-във фирма &bd...