Синя отметка за всички в Twitter, но срещу $8 на месец
Илон Мъск иска да намали зависимостта на мрежата от рекламни приходи

Източник: Gulliver photos/Getty images
Илон Мъск
Американският бизнесмен Илон Мъск, който е новият собственик на Twitter, обяви вчера в туит предстоящото стартиране на абонамент от $8 на месец за потребителите, които искат да сертифицират своите акаунти като автентични и да бъдат по-малко изложени на реклама, предаде Франс прес.
Социалната мрежа предлага от миналата година абонамент за платени функции, но генералният директор иска да въведе нова по-скъпа оферта, която да разнообрази източниците на приходи за платформата.
"Сегашната система на господари и слуги, с тези, които имат синята отметка и тези, които я нямат, e глупост. Да дадем сила на хората! Синя отметка за $8 на месец", каза шефът на Tesla и SpaceX, който придоби Twitter миналия четвъртък за $44 млрд. Синята отметка верифицира потребителите, като е запазена за хора, с чиято идентичност може да се злоупотребява - политици, знаменитости, журналисти. Компанията въведе системата през 2009 г., след като беше обект на съдебни дела за това, че не прави достатъчно, за да защити потребителите от създаване на фалшиви техни профили.
Той предвижда създаването също на т.нар. Син Туитър (Twitter Blue) с абонамент от $5 на месец, с по-удобни средства за четене и за редактиране.
С новите такси Мъск иска да намали зависимостта на медиата от приходи от реклама. След придобиването на Twitter от милиардера много рекламни агенции замразиха акциите си в мрежата, за да видят как той ще промени работата на платформата. (по БТА, Би Би Си)
Абонирай се!
Абонамент за списание BGlobal може да заявите:-във фирма &bd...