BusinessGlobal: В елитен клуб

Кирил Сакскобургготски, доц. Ралица Ганева, Стефан Димитров, Петър Иванов и още автори в брой 3 на списанието

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 26 October 2020 12:42 >
BusinessGlobal: В елитен клуб
Доброто управление е универсално, без значение дали става дума за голяма световна или за по-малка местна компания, убеден е Петър Стоилов, първият българин, изпълнителен директор на „Нестле България“. И докато ни разказва за бизнес модела на фирмата, част от гиганта Nestle, не пропуска да изрази увереност, че няма да остане единствен – всеки може да се развива в мултинационална компания, стига да приема предизвикателствата и да е достатъчно отговорен.

Как се управлява компания, която произвежда 400 млн. десерти Kit Kat годишно – по един почти за всеки европеец, и какво е научил Петър Стоилов от досегашната си кариера в Nestle, ще разберете в новия брой на списание BusinessGlobal. Заглавието на корицата „В елитен клуб“ отправя и към основния бизнес профил, и към авторите в третия брой на новото бизнес списание на България.

В ексклузивно интервю за изданието Кирил Сакскобургготски коментира икономическите перспективи на страната. България има всички шансове за успех в среда, която не изисква големи активи, а ключова е интелектуалната собственост, казва синът на Симеон Сакскобургготски. Това е на макрониво, а на микро: „здравата работа е от значение, но това, от което компаниите се нуждаят, са хора като Стив Джобс или Амансио Ортега на върха си“.

Ако Кирил Сакскобургготски напомня, че добрият жизнен стандарт зависи от доброто управление, един успешен български предприемач и в бизнес сферата, и в тази на гражданската активност има конкретна идея как да се случи това управление в страната. Време е доказалите се предприемачи – не само в бизнеса, но и в здравеопазването, образованието и др., да започнат да работят и за държавата. Тезата е на Стефан Димитров, който 30 години развива успешен бизнес с доставки и премествания, но стана известен преди няколко с инициативата си AirBG.info, гражданската платформа за измерване на чистотата на въздуха. Дошло е време успешните професионалисти да бъдат командировани в политиката, без да стават професионални политици, смята Димитров – и не просто го смята, а казва това, след като е говорил с над 100 души, успешни в различни сфери.

На още по-конкретно ниво, в този брой на BusinessGlobal доц. Ралица Ганева обяснява как се формулират и изпълняват добри публични политики – четиво от интерес за всеки и задължително за настоящи и бъдещи управленци. А изпълнителният директор на Американската търговска камара Петър Иванов представя своята формула за това как да станем иновативна нация.

Ще научите още кои са следващите цели в бързите доставки на FoodPanda и какво прави толкова успешен бизнес модела за секънд хенд на „М холдинг“ на предприемача Севдалин Спасов - не само в България, но и в Северна Америка. Показваме и как възмъжава стартъпът „Новалоджи“, за чийто съосновател Александър Димитров сътрудничеството с научните среди е ключ за бъдещия успех на компанията.

За новия живот на марките ще разберете директно от Николай Неделчев, главният изпълнителен директор на една от най-големите маркетингови групи в България. За успешните си лични трансформации разказва може би най-популярният български пилот, Марио Бакалов, който преди няколко години за първи път приземи в София най-големия пътнически самолет в света.

И още в брой 3 на BusinessGlobal: за особеностите на шведския модел на бизнес през личния опит на една българска журналистка и за разликата между тук и там през опита на една българка в Берлин.

Можете да закупите списанието от веригите бензиностанции „Еко“, „Лукойл“, „НИС Петрол“, „Ромпетрол“, "Шел", от пунктовете на „Инмедио“ и от централните павилиони за вестници и списания в София и големите градове.
 
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ