„ЛУКОЙЛ-България“ започва трансформация на бензиностанциите си

Компанията избра „Интерпартнерс“ за цялостно рекламно и медийно обслужване на модернизацията на лицето си

BusinessGlobal
BusinessGlobal / 04 June 2020 17:33 >
„ЛУКОЙЛ-България“ започва трансформация на бензиностанциите си
Компанията започва промяната от този месец.
Компанията „ЛУКОЙЛ-България“, която поема курс към модернизация на облика си е избрала, след конкурс, „Интерпартнерс“ за цялостно рекламно и медийно обслужване, съобщиха от самата агенция.

Първите кампании на „ЛУКОЙЛ“ започват още през юни с представяне на обновени обекти с модернизиран интериор и стил на обслужване, нова гурме  концепция за топлите витрини и за първи път в този тип обекти – сервиране на органик кафе.

Според Боряна Великова, маркетинг мениджър в „ЛУКОЙЛ-България“, компанията  започва трансформация на своя бизнес модел, на общуването с потребителите и тяхното преживяване в бензиностанциите на групата.“Затова избрахме нов партньор, с когото креативно да направим новото ни лице достояние на клиентите и обществото “, добави тя.

Елисавета Търпанова, изпълнителен директор на „Интерпартнерс“, споделя, че „спечелването на толкова знаков за пазара конкурс е изключително мотивиращо за екипа ни, защото тежест при избора на „ЛУКОЙЛ“ имаха творческите предложения на участниците и срещите с техните екипи“.
Exit

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ